Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting Artur Jabłoński

porownywarka cen ksiazek 1 1024x127 - Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting Artur Jabłoński

Jak pisac zeby chcieli czytac 210x300 - Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting Artur JabłońskiJak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting Artur Jabłoński

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

  • Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
  • Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
  • Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
  • Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych


SZUKASZ INNEJ KSIĄŻKI? 

WPISZ TYTUŁ  LUB AUTORA LUB TEMATYKĘ:

 

Zostaw komentarz! Oceń książkę! Poleć ją innym czytelnikom!