Jak sprzedawać więcej, szybciej i z większym zyskiem

Jak sprzedawać więcej, szybciej i z większym zyskiem

WYKŁAD: Jak przeprowadzić Mocne Uderzenie?
Podczas tego kilkugodzinnego wykładu dowiesz się bardzo dokładnie, ze wszystkimi szczegółami, jak przeprowadzić Promocję Mocnego Uderzenia nowego lub istniejącego produktu, na własnej lub cudzej liście adresowej, z pomocą partnerów lub bez, cudzego produktu (w ramach programu partnerskiego) oraz produktu typowego lub fizycznego.
Zdradzę Ci wszystko, czego nauczyłem się z bardzo drogich, amerykańskich kursów nt. Product Launchy (Mocnych Uderzeń) oraz co zweryfikowałem na polskim rynku przez 2 lata prowadzenia tego typu kampanii, które razem zarobiły kilkaset tysięcy złotych.
Wartość: 12.000 zł (tyle razem kosztowałyby kursy Product Launch Formula i Mass Control… o ile byłby dostępne w sprzedaży)

Case Studies

Nagrania ze szkolenia 27 listopada w Warszawie, które zostaną udostępnione Ci w grudniu do pobrania z Interentu.
WYKŁAD: Przykłady Mocnych Uderzeń
Przez 2 lata stosowania Strategii Mocnego Uderzenia przeprowadziłem szereg takich promocji, które zarobiły od 20 do 100 tysięcy złotych w 7 do 21 dni. Po odjęciu kosztów i podatków były to kwoty od 10 do 60 tysięcy złotych.
Podczas tego wielogodzinnego wykładu przedstawię Ci największe z tych promocji omawiając jest BARDZO szczegółowo – podam Ci daty, harmonogramy, liczby i kwoty. Omówię akapit po akapicie wszystkie e-maile, które pozwolę Ci również modelować w Twoich własnych kampaniach.
Wartość: 5.000 zł (tyle najmniej kosztowałoby opracowanie przez copywritera wszystkich e-maili i ofert, które poznasz… za zaprojektowanie całej kampanii zapłaciłbyś znacznie więcej)

ZOBACZ>>>

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge