Storytelling. Sprzedawaj poprzez narrację Roman Kawszyn, Adam Szaran
Stara mądrość Indian Hopi brzmi „Kto opowie świat, ten nim rządzi.” Mają rację starzy Indianie.
Roman Kawszyn parafrazuje: Kto opowie swój produkt i firmę , ten sprzedaje. I też ma rację.
Dziś na klienta niewiele już działa. Dziennie trafia do niego około 3000 przekazów reklamujących produkty lub usługi.
Handlowiec, który zostawia klientowi swój katalog lub opowiada o wspaniałościach swojego produktu jest prędzej czy później skazany na porażkę i zapomnienie. Jest jednym z wielu. Już nawet język korzyści i obrazy jakie tworzysz zaczynają być powoli passe. Jeśli większość posługuje się tymi metodami , to metody te przestają działać. Istnieją więc dwa wyjścia: pierwsze to walka cenowa. Wyjście bez sensu i przyszłości. A drugie? Opowiedz historię, trafiającą w emocje. Wytwórz je, podkreśl i sfinalizuj. Odpowiednia, emocjonalna narracja jest w stanie przebić się do ośrodka decyzyjnego klienta.
SZUKASZ INNEJ KSIĄŻKI?
WPISZ TYTUŁ LUB AUTORA LUB TEMATYKĘ: