Jak stworzyć OFERTĘ, której nie można się oprzeć

porownywarka cen ksiazek 1 1024x127 - Jak stworzyć OFERTĘ, której nie można się oprzeć

Jak stworzyć OFERTe ktorej nie mozna sie oprzec 300x103 - Jak stworzyć OFERTĘ, której nie można się oprzećJak stworzyć OFERTĘ, której nie można się oprzeć

  1. Zwiększenie ceny – jak, umiejętnie podnosząc cenę, sprawić aby klienci zrobili to, czego Ty chcesz. Poznaj mało znaną i wykorzystywaną prostą technikę, która sprawiła, że klienci wydzwaniali z prośbami o natychmiastowe przyjęcie ich zamówienia.
  2. Bonusy i darmowe dodatki – co dokładnie trzeba zrobić i jakie bonusy dawać, aby zwiększyć sprzedaż? Poznaj najczęstsze błędy, które e-biznesmeni popełniają przy dawaniu darmowych bonusów oraz jakie cechy, zwieszają ich atrakcyjność.

    Nauczysz się też, jaki powinien być bonus, aby klienci kupowali Twój produkt tylko dla niego. (odpowiedź może Cię zaskoczyć)

  3. Ograniczona liczba produktów – jak przeprowadzić promocję z ograniczoną liczbą produktów? Jak sprytnie wykorzystać ograniczony limit pierwszej promocji, aby zarobić jeszcze więcej pieniędzy na następnej. (być może już kiedyś wziąłeś udział w takiej promocji nie zdając sobie z tego nawet sprawy).
  4. Ograniczenie czasu – jeden z najczęściej wykorzystywanych sposobów zwiększenia skuteczność oferty. Problem w tym, że większość ludzi, popełnia jeden prosty błąd, który sprawia, że ludzie nie kupują tak wiele jakby mogli.
  5. Gwarancja satysfakcji i odwrócenie ryzyka – chyba każdy wie, że zaoferowanie pełniej gwarancji satysfakcji zwiększa skuteczność oferty. Problem w tym, że nie każdy wie co trzeba robić i jak wykorzystać gwarancję, żeby przełożyła się na więcej zamówień.

BONUS:

Strategia mocnego uderzenia – jest to potężna technika polegająca na przyciągnięciu jak największej ilości klientów w możliwie najkrótszym czasie (nie chodzi tu tylko o obniżkę ceny).

Sam przemyśl i zdecyduj, który z tych sposobów na zwiększenie sprzedaży możesz zastosować w swoim biznesie albo, który z nich już zastosowałeś i czy przyniósł Ci oczekiwany rezultat?

Biorąc udział w kursie nauczysz się:

  1. Jakie są najlepsze narzędzia do skutecznego promowania produktów w Internecie? (najsilniejsze z nich są zupełnie darmowe)
  2. Tego nie możesz przegapić! Jak ustalić optymalną cenę dzięki której na Twoim koncie pojawi się najwięcej pieniędzy?
  3. Jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów przy promocji produktów, które niszczą cały potencjał produktu?
  4. Co to jest Strategia Mocnego Uderzenia i jak możesz ją wykorzystać w swoim biznesie?
  5. Jak dobierać i odpowiednio łączyć, różne techniki zwiększania sprzedaży?
  6. Które sposoby motywowania do zakupu klientów są najlepsze i dadzą Ci największy zysk?
  7. Co zrobić, aby klienci nie odkładali na później decyzji o zakupie i od razu kupowali Twój produkt?
  8. Jak odpowiednio pisać o promocjach, aby klienci potrafili zrozumieć, na czym dokładnie polega promocja i jak z niej skorzystają?
  9. Co robić, aby mimo bezwarunkowej gwarancji nie zostać zasypanym przez żądania zwrotu?
  10. Jak podwyższając cenę, motywować ludzi do kupienia Twoich produktów?
  11. Dlaczego czasami warto zrezygnować z natychmiastowego większego zysku aby w przyszłości zarobić więcej?
  12. Jak budować swoja wiarygodność, aby klienci ufali Ci i chcieli kupować Twoje produkty?

ZOBACZ>>>

SZUKASZ INNEJ KSIĄŻKI? 

WPISZ TYTUŁ  LUB AUTORA LUB TEMATYKĘ:

 

Zostaw komentarz! Oceń książkę! Poleć ją innym czytelnikom!