Technika i metodyka nauczania snowboardu Michał Staniszewski

porownywarka cen ksiazek 1 1024x127 - Technika i metodyka nauczania snowboardu	Michał Staniszewski

Technika i metodyka nauczania snowboardu 212x300 - Technika i metodyka nauczania snowboardu	Michał StaniszewskiTechnika i metodyka nauczania snowboardu Michał Staniszewski

Publikacja ta powstała z myślą o wszystkich osobach zainteresowanych wzbogaceniem swojej wiedzy dotyczącej szeroko rozumianego szkolenia snowboardowego. Bezpośrednią inspiracją do napisania skryptu było zapotrzebowanie uczestników kursów i specjalizacji instruktorskich ze snowboardu na pozycję piśmiennictwa, w której znaleźliby szczegółowe treści związane z przygotowaniem, organizowaniem i prowadzeniem zajęć ze snowboardu. W skrypcie szczegółowo opisano technikę wykonania większości ewolucji zjazdowych znajdujących się w systematyce nauczania snowboardu, uzupełnionych o 170 ćwiczeń służących do nauczania i doskonalenia jazdy na desce. Zebrany materiał obejmuje zagadnienia dotyczące techniki i systematyki jazdy na desce, metodyki nauczania, bezpieczeństwa zajęć na stoku, organizacji i prowadzenia szkolenia snowboardowego. Przedstawione opracowanie powinno stanowić pomoc dydaktyczną dla studentów uczelni wychowania fizycznego uczestniczących w specjalizacjach instruktorskich ze snowboardu i obozach zimowych oraz dla osób biorących udział w kursach instruktorskich realizowanych przez szkoły wyższe lub inne podmioty prowadzące szkolenie snowboardowe. Ma szczegółowo opisywać kolejne etapy kształcenia oraz składowe procesu dydaktycznego. Publikacja powinna znaleźć odbiorców wśród przyszłych oraz obecnie pracujących instruktorów snowboardu, dla których będzie stanowić pomoc w organizacji procesu dydaktycznego, przygotowaniu ćwiczeń i wykładów. Ma przygotować przyszłych instruktorów do pracy zawodowej, a dla pracujących stanowić kompendium wiedzy metodyczno-szkoleniowej.

SZUKASZ INNEJ KSIĄŻKI? 

WPISZ TYTUŁ  LUB AUTORA LUB TEMATYKĘ:

 

Zostaw komentarz! Oceń książkę! Poleć ją innym czytelnikom!