Jest to przegląd klasycznych, a także najnowszych teorii i badań z zakresu psychologii wpływu społecznego, zajmującej się mechanizmami, dzięki którym ludzie wywierają wpływ na innych i mogą się przed takim wpływem bronić. Autor tej niezwykle interesującej publikacji w umiejętny sposób – nie stroniąc od dowcipu – łączy wykład teoretyczny z praktycznymi zastosowaniami omawianych teorii. Jest to książka adresowana zarówno do studentów psychologii, jak i do dziennikarzy, nauczycieli, menedżerów, polityków i specjalistów zajmujących się marketingiem, zarządzaniem, rozwiązywaniem konfliktów, innymi słowy – do wszystkich osób, dla których umiejętność wpływania na innych jest elementem zawodowego kunsztu.
Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Wywieranie wpływu jest to więc tak naprawdę książka dla każdego z nas.
SZUKASZ INNEJ KSIĄŻKI?
WPISZ TYTUŁ LUB AUTORA LUB TEMATYKĘ:
Przyda się wszystkim, którzy nie lubią być manipulowani, bo można się dowiedzieć jak to się odbywa i obronić się przed tym. Zachęcam więc do kupienia i korzystania przynajmniej od czasu do czasu.