You are currently viewing Efekt JOLT w sprzedaży Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów Dixon Matthew McKenna Ted

Efekt JOLT w sprzedaży Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów Dixon Matthew McKenna Ted

porownywarka cen ksiazek 1 1024x127 - Efekt JOLT w sprzedaży Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów Dixon Matthew McKenna Ted

Efekt JOLT w sprzedaży Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów Dixon Matthew McKenna Ted
Jeśli wydaje ci się, że największym wyzwaniem w sprzedaży jest odmowa – masz rację! Wydaje ci się!

„Muszę to przemyśleć” – to najgorsze słowa, jakie można usłyszeć w sprzedaży. Niezdecydowanie kupującego przeciąga proces sprzedaży w nieskończoność.

Co stoi za niezdecydowaniem klientów? Obawa przed podjęciem złej decyzji.

W książce Efekt JOLT Matthew Dixon i Ted McKenna przedstawiają skuteczne strategie, które pozwalają zamienić intencje zakupowe klientów w konkretne działania.
Autorzy, opierając się na analizie ponad 2,5 miliona rozmów sprzedażowych z różnych branż:
• odkrywają, jak eliminować kluczową barierę w sprzedaży
• obalają mity funkcjonujące od lat w sprzedaży
• ujawniają zaskakującą prawdę, którą rozumieją skuteczni przedstawiciele handlowi: aby przekonać niezdecydowanych klientów do podpisania umowy, trzeba pomóc im przezwyciężyć strach przed porażką.

Dowiedz się, co znaczy akronim JOLT, i poznaj ten niezastąpiony przewodnik dla handlowców, właścicieli firm i każdego, kto sprzedaje, aby sprawniej i bez frustracji finalizować transakcje.

Matthew Dixon – autor przełomowej książki Sprzedawaj jak Challenger, która zmieniła podejście firm do budowania relacji z klientami. Jeden z najbardziej wpływowych ekspertów w świecie sprzedaży i obsługi klienta. Współzałożyciel DCM Insights, doradza globalnym liderom, a jego analizy publikują m.in. „Harvard Business Review”.

Ted McKenna – ekspert od sprzedaży i zachowań klientów, który łączy badania naukowe z praktyką. Współzałożyciel DCM Insights, współautor analiz dla „Harvard Business Review”. Pracował na kluczowych stanowiskach w Tethr, Russell Reynolds i CEB (obecnie Gartner). Specjalizuje się w wykorzystaniu AI i analizy danych konwersacyjnych do zrozumienia, jak naprawdę myślą i decydują klienci.

SZUKASZ INNEJ KSIĄŻKI? 

WPISZ TYTUŁ  LUB AUTORA LUB TEMATYKĘ:

 

Zostaw komentarz! Oceń książkę! Poleć ją innym czytelnikom!