You are currently viewing Jasność myślenia Praktyczny podręcznik przekuwania myśli w skuteczne decyzje Parrish Shane

Jasność myślenia Praktyczny podręcznik przekuwania myśli w skuteczne decyzje Parrish Shane

porownywarka cen ksiazek 1 1024x127 - Jasność myślenia Praktyczny podręcznik przekuwania myśli w skuteczne decyzje Parrish Shane

Jasność myślenia Praktyczny podręcznik przekuwania myśli w skuteczne decyzje Parrish Shane
Kto z nas pamięta, kiedy po raz ostatni użył dyskietki komputerowej albo discmana? Życie składa się z ciągu doświadczeń, tymczasem zwykle nie doceniamy chwili, tzw. tu i teraz, i nie jesteśmy w niej prawdziwie obecni. Czas płynie, a my często nie zdajemy sobie sprawy z tego, że jakaś era naszego życia się zakończyła. Dlaczego? Ponieważ nic szczególnego się wtedy nie wydarzyło, a tym samym nie byliśmy w pełni świadomi naszej decyzji ani jej nie zarejestrowaliśmy. O tym, że ten moment już dawno upłynął, przekonujemy się o wiele za późno. To zrozumiałe: jesteśmy nauczeni skupiać się na ważnych decyzjach, nie na zwyczajnych zdarzeniach. Czy zatem można się nauczyć korzystać z tych zwyczajnych, a jednak kluczowych chwil tak, by w przyszłości pozytywnie wpłynęły na nasze życie, karierę, może nawet życie innych osób?

„I wtedy mógłbym rzec: trwaj chwilo (…)!”
Johann Wolfgang Goethe, Faust

Zdecydowanie ― i o tym właśnie jest ta książka. Spostrzeżenia, oparte między innymi na neurobiologii, ekonomii, psychologii i behawioryzmie, przedstawiono w łatwych do zrozumienia lekcjach, dzięki którym nauczysz się radzić sobie ze swoimi podświadomymi zachowaniami, by następnie podejmować mądre decyzje.

Dzięki tej książce:

nauczysz się myśleć jasno w najtrudniejszych momentach
dowiesz się, jak unikać destruktywnych wzorców
wykorzenisz nawyk myślenia reaktywnego
zrewolucjonizujesz swój sposób myślenia i działania
„Oto niezastąpiony przewodnik po mądrzejszych decyzjach każdego dnia!”
James Clear, autor książki „Atomowe nawyki”

O autorze książki

Shane Parrish jest przedsiębiorcą i poszukiwaczem mądrości. Z jego pomysłów korzystają firmy z listy Fortune 500 i drużyny sportowe lig NFL, NBA, MLB i NHL. Regularnie publikuje w „New York Timesie”, „Wall Street Journal” i „Forbesie”. Jego cotygodniowy newsletter, Brain Food, zawładnął umysłami ponad pół miliona subskrybentów.

SZUKASZ INNEJ KSIĄŻKI? 

WPISZ TYTUŁ  LUB AUTORA LUB TEMATYKĘ:

 

Zostaw komentarz! Oceń książkę! Poleć ją innym czytelnikom!