Kurs Excel dla księgowychKurs Excel dla księgowych
Dowiedz się jak efektywnie wykorzystywać program Microsoft Excel podczas pracy w księgowości. Poznaj przydatne funkcje, narzędzia i triki, które usprawnią Twoje codzienne zadania.
„Kurs Excel dla księgowych” jest dla osób, które już pracują jako księgowi lub w dziale księgowości, lub dopiero planują pracę w takim charakterze.
Większość korzystających z Excela jest przekonana, że pracuje na nim szybko i efektywnie. Niestety praktyka pokazuje, że nie wykorzystujemy wszystkich funkcji Excela i nie pracujemy na nim efektywnie.
Ten kurs to zmieni!
Z kursu nauczy się między innymi:
– obsługi dużych zbiorów danych
– technik zaawansowanego formatowania
– praca z wykresami i tabelami przestawnymi
– efektywne korzystanie z narzędzi
– automatyzacja wystawiania faktur
– import danych
– wyszukiwanie zaawansowane
– sortowanie danych
– korzystanie z funkcji statycznych, logicznych, tekstowych, daty i czasu.

ZOBACZ KURS>>>

Dodaj komentarz