Marketing internetowy w turystyce i strategie revenue management w hotelarstwie

porownywarka cen ksiazek 1 1024x127 - Marketing internetowy w turystyce i strategie revenue management w hotelarstwie

Marketing internetowy w turystyce 300x211 - Marketing internetowy w turystyce i strategie revenue management w hotelarstwieMarketing internetowy w turystyce i strategie revenue management w hotelarstwie 

Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentujący w szerokim ujęciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarządzania dochodami (revenue management):

  • tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego,
  • pozycjonowanie się w wyszukiwarkach,
  • zarządzanie swą reputacją w sieci,
  • maksymalizacja zysku metodą revenue management.

Jak zwiększyć liczbę klientów i zmaksymalizować zysk swojego obiektu hotelarskiego!

Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich – hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych – sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narzędzia te są przydatne także dla osób, które starają się uzupełnić swe wykształcenie w omawianej dziedzinie – dla studentów, właścicieli agencji internetowych mających klientów w branży turystyczno-hotelarskiej, konsultantów z dziedziny marketingu internetowego i revenue management.

SZUKASZ INNEJ KSIĄŻKI? 

WPISZ TYTUŁ  LUB AUTORA LUB TEMATYKĘ:

 

Zostaw komentarz! Oceń książkę! Poleć ją innym czytelnikom!