Marketing. Teoria i przykłady Paweł Waniowski, Dariusz Sobotkiewicz

porownywarka cen ksiazek 1 1024x127 - Marketing. Teoria i przykłady Paweł Waniowski, Dariusz Sobotkiewicz

Marketing. Teoria i przyklady 202x300 - Marketing. Teoria i przykłady Paweł Waniowski, Dariusz SobotkiewiczMarketing. Teoria i przykłady Paweł Waniowski, Dariusz Sobotkiewicz

Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.

SZUKASZ INNEJ KSIĄŻKI? 

WPISZ TYTUŁ  LUB AUTORA LUB TEMATYKĘ:

 

Zostaw komentarz! Oceń książkę! Poleć ją innym czytelnikom!