You are currently viewing Marketing to proste Stwórz skuteczną ścieżkę dotarcia do nowych klientów Miller Donald J.J. Peterson

Marketing to proste Stwórz skuteczną ścieżkę dotarcia do nowych klientów Miller Donald J.J. Peterson

porownywarka cen ksiazek 1 1024x127 - Marketing to proste Stwórz skuteczną ścieżkę dotarcia do nowych klientów Miller Donald J.J. Peterson

Marketing to proste Stwórz skuteczną ścieżkę dotarcia do nowych klientów Miller Donald J.J. Peterson
Plan marketingowy
Lejek sprzedażowy
Kampanie reklamowe
Budowanie marki
Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand. Książka przedstawia listę kontrolną w pięciu krokach, która pomoże ci stworzyć skuteczny lejek sprzedażowy, integrujący wszystkie kluczowe punkty styku z klientem.

Dlaczego warto przeczytać tę książkę?

Zaprojektujesz lejek sprzedażowy, przyciągający klientów do twojej firmy
Zbudujesz trzy etapy relacji z klientem, które przekładają się na długo-falową lojalność.
Opracujesz i wdrożysz plan marketingowy, który przynosi mierzalne efekty.
Wykorzystasz potencjał e-mail marketingu, by zwiększyć ruch i świadomość marki.
Stworzysz stronę internetową, która skutecznie konwertuje odwiedzających w klientów.
Dla kogo jest ta książka?

Marketing to proste jest dedykowana specjalistom ds. marketingu, właścicielom małych i średnich firm, a także osobom, które samodzielnie prowadzą działania marketingowe.

„Stworzyłem dla klienta materiały na potrzeby kampanii, a on ostatnio poprosił mnie, aby nie uruchamiać kolejnej rundy, którą przygotowaliśmy, ponieważ nie są już w stanie obsłużyć napływu klientów. W tym roku mieli więcej zapytań w internecie niż przez trzydzieści lat istnienia firmy.”
Amy Burgess, konsultantka ds. marketingu

„Właśnie usłyszałam od jednej ze swoich klientek, że codziennie otrzymuje osiemnaście poleceń idealnych klientów przez swoją stronę internetową. Zanim przebudowała jej strukturę, dostawała średnio od jednego do trzech leadów tygodniowo. A to wszystko tylko dzięki zmianie witryny.”
Amy Schutte, właścicielka firmy Hudson and Co. LLC

SZUKASZ INNEJ KSIĄŻKI? 

WPISZ TYTUŁ  LUB AUTORA LUB TEMATYKĘ:

 

Zostaw komentarz! Oceń książkę! Poleć ją innym czytelnikom!