
Poradnik design thinking – czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński
Poradnik „Design Thinking – czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie” autorstwa Beaty Michalskiej-Dominiak i Piotra Grocholińskiego to niezwykła książka, która pokaże Ci, jak osiągnąć sukces w dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu. Metoda design thinking jest stosowana od wielu lat przez największych liderów branży, takich jak Apple czy Google, a teraz Ty również możesz czerpać z jej korzyści.
Design thinking to nie tylko metoda, to cała filozofia. To podejście, które stawia na pierwszym miejscu poznanie i zrozumienie potrzeb użytkowników przed zaproponowaniem nowych rozwiązań. Dzięki temu, będziesz w stanie lepiej odpowiadać na ich wymagania i podnieść jakość zarówno ich życia, pracy, jak i doświadczeń. Co więcej, dzięki metodologii design thinking, szybko zidentyfikujesz problemy i znajdziesz skuteczne sposoby na ich rozwiązanie.
Co sprawia, że metoda design thinking jest tak skuteczna? To systematyzacja procesu, który łączy technologiczną efektywność z biznesową opłacalnością oraz codzienną użytecznością. Proces ten składa się z pięciu kluczowych etapów, w których odkrywasz, definiujesz wyzwania, tworzysz rozwiązania, prototypujesz, testujesz i planujesz wdrożenie. Każdy etap prowokuje Cię do zadawania sobie istotnych pytań: dla kogo projektujemy? po co to robimy? czy nasze propozycje są odpowiednie? jak to wygląda w praktyce? czy działa? czy możemy to wdrożyć? Dzięki temu, tworzone przez Ciebie produkty i usługi będą zarówno pożądane przez odbiorców, jak i praktyczne oraz estetyczne, pozbawione zbędnych udziwnień.
Poradnik „Design Thinking – czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie” pokazuje Ci krok po kroku, jak skutecznie używać metody design thinking. Od poszukiwania pomysłów, przez przeprowadzanie pogłębionych wywiadów z klientami, aż do przygotowania rynkowego wdrożenia rozwiązania. W tej książce znajdziesz szczegółowe opisy każdego etapu procesu oraz praktyczne narzędzia, które bez trudu będziesz mógł zastosować w swojej firmie. Dodatkowo, dowiesz się o przypadkach z różnych branż oraz o opinii i doświadczeniach specjalistów, którzy odnoszą sukcesy dzięki zastosowaniu tej metodyki.
Nie czekaj dłużej, sięgnij po tę niesamowitą książkę i wejdź na ścieżkę sukcesu w biznesie dzięki metodyce design thinking. Zyskaj przewagę nad konkurencją i stwórz produkty i usługi, które będą w pełni spełniały oczekiwania klientów. Osiągnij sukces dzięki praktycznym wskazówkom i inspirującym przykładom. Design thinking to klucz do nowoczesnego biznesowego myślenia – teraz masz go na wyciągnięcie ręki!
SZUKASZ INNEJ KSIĄŻKI?
WPISZ TYTUŁ LUB AUTORA LUB TEMATYKĘ: