Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie Radosław Hancewicz

porownywarka cen ksiazek 1 1024x127 - Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie Radosław Hancewicz

Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie - Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie Radosław HancewiczProfesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie Radosław Hancewicz

Praca w urzędzie na pierwszej linii frontu to ciężki kawałek chleba. Urzędnik z przysłowiowego okienka traktowany jest często z założenia jako wróg. Niby sensem jego pracy jest udzielenie pomocy osobie, która przychodzi do urzędu ze swoim problemem, jednak nie od dziś wiadomo, że na linii urząd – interesant trwa cicha, lecz zaciekła wojna podjazdowa. Jakoś tak zwykle bywa, że reprezentanta państwowej instytucji z miejsca przypisujemy do kategorii „ONI”. Pracownik pierwszej linii urzędowego frontu wystawiony jest na bezustanną krytykę swoich zachowań i postaw, a to wpływa zarówno na stosunek klientów do niego samego, jak i na wizerunek całego urzędu.

SZUKASZ INNEJ KSIĄŻKI? 

WPISZ TYTUŁ  LUB AUTORA LUB TEMATYKĘ:

 

Zostaw komentarz! Oceń książkę! Poleć ją innym czytelnikom!