
Psychologia nowoczesnej sprzedaży Poznaj sekrety umysłu klienta Niemczyk Andrzej Tomasz Dub
Psychologia nowoczesnej sprzedaży. Poznaj sekrety umysłu klienta
Wszystko, co musi wiedzieć współczesny handlowiec
Jeśli Twoim zawodowym powołaniem jest regularny kontakt z klientem, oferowanie mu towarów lub usług oraz finalizowanie transakcji, z pewnością masz za sobą niejedno zawodowe szkolenie i całkiem sporo przeczytanych poradników. Wiesz więc na ten temat bardzo wiele, a pozyskane informacje potrafisz mądrze stosować w praktyce. I to świetnie – tylko że tak jak sam rynek podlega nieustannym zmianom, tak wiedza o człowieku, jego mózgu, rządzących nim emocjach i o procesach decyzyjnych także nie stoi w miejscu. Dlatego jeśli działasz jako handlowiec od kilku, kilkunastu, a może nawet kilkudziesięciu lat, dobrze abyś od czasu do czasu zaktualizował posiadane informacje w oparciu o najnowsze odkrycia naukowców oraz praktyków handlowania.
Co czeka na Ciebie na kartach tej książki:
Dowiesz się, czego nie robić, nawet jeśli kiedyś Cię tego uczono i tego od Ciebie wymagano.
Poznasz bazujące na dowodach metody, które naprawdę działają.
W przyswojeniu nowej wiedzy pomogą Ci schematy, przykłady i antyprzykłady.
Zrozumiesz mechanizmy psychologiczne rządzące sprzedażą.
SZUKASZ INNEJ KSIĄŻKI?
WPISZ TYTUŁ LUB AUTORA LUB TEMATYKĘ:
