You are currently viewing Python w zadaniach Programowanie dla młodzieży Poziom podstawowy	Urszula Wiejak Adrian Wojciechowski

Python w zadaniach Programowanie dla młodzieży Poziom podstawowy Urszula Wiejak Adrian Wojciechowski

porownywarka cen ksiazek 1 1024x127 - Python w zadaniach Programowanie dla młodzieży Poziom podstawowy	Urszula Wiejak Adrian Wojciechowski

Python w zadaniach Programowanie dla młodzieży Poziom podstawowy Urszula Wiejak Adrian Wojciechowski

Opanuj Pythona od strony praktycznej!
Poznaj konstrukcje języka Python
Naucz się stosować je w praktyce
Wykorzystaj standardowe biblioteki
Rozwiąż 139 zadań i sprawdź swoje rozwiązania
Python to bardzo popularny, wydajny i elastyczny język programowania ogólnego przeznaczenia, którego prosta, czytelna i zwięzła składnia zdobyła uznanie rzesz programistów na całym świecie. Duże możliwości, przenośność kodu, możliwość pisania skryptów – wszystko to sprawia, że Python znajduje zastosowanie w najróżniejszych dziedzinach i wspiera rozwój wielu popularnych serwisów internetowych. Bez wątpienia warto się go nauczyć!

Jeśli chcesz poznać ten język, jesteś na dobrej drodze! Książka omawia najważniejsze elementy programowania w Pythonie. Co ważne, wiedza została usystematyzowana w formie konkretnych zadań do wykonania. Poznasz dzięki nim typy danych i składnię języka, dowiesz się, jak debugować programy, nauczysz się korzystać z funkcji oferowanych przez biblioteki i opanujesz podstawy tworzenia graficznych interfejsów użytkownika. To podręcznik przeznaczony dla młodzieży, ale doskonale sprawdzi się również w przypadku osób dorosłych, które rozpoczynają przygodę z programowaniem.

Instalowanie oraz konfigurowanie środowiska i niezbędnych narzędzi
Podstawowe informacje na temat języka i programowania
Typy danych, zmienne proste i tablicowe
Operatory, instrukcje warunkowe oraz instrukcje pętli
Operacje wejścia-wyjścia w konsoli i na plikach
Biblioteki graficzne, dźwiękowe i wideo
Korzystanie z funkcji wbudowanych i tworzenie własnych
Programowanie obiektowe, obsługa wątków i wyjątków
Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika
Zadania do samodzielnego wykonania i praktyczny projekt gry
Poznaj Pythona, rozwiązuj zadania, zostań programistą!

SZUKASZ INNEJ KSIĄŻKI? 

WPISZ TYTUŁ  LUB AUTORA LUB TEMATYKĘ:

 

Zostaw komentarz! Oceń książkę! Poleć ją innym czytelnikom!