Rozwiązywanie reklamacji, czyli jak problem przekuć w sukces

Rozwiązywanie reklamacji, czyli jak problem przekuć w sukces

Otrzymujesz wniosek reklamacyjny i co dalej? Wielu przedsiębiorców nie wie, jak się w tej sytuacji zachować. W efekcie tracą klientów, powielają błędy produkcyjne i narażają się na kolejne reklamacje.

”Rozwiązywanie reklamacji, czyli jak problem przekuć w sukces” w jasny, klarowny i bardzo przyjazny sposób nauczy Cię wykorzystywać skuteczne narzędzie do rozwiązywania tego typu problemów. Ten mechanizm stosowany jest na całym świecie, m.in. w przemyśle motoryzacyjnym. I działa! Możesz uczyć się od najlepszych i czerpać z ich doświadczeń.

Klient, który skorzystał z Twojej oferty, cieszy się dwa razy: gdy kupuje i gdy może liczyć na Twoją pomoc w przypadku jakichkolwiek problemów. Dlatego musisz zrobić wszystko, aby podnieść jakość pracy swoich podwładnych, ulepszyć obsługę i zminimalizować błędy produkcyjne. Zawarte w ebooku porady pozwolą Ci zauważalnie zmniejszyć liczbę reklamacji. Autorka stawia na ciągłe doskonalenie kadry, walkę z powielaniem błędów i lepszy kontakt z klientami. To podstawa Twojego sukcesu.

Praktyczne porady, przykłady „z życia” i rzetelna wiedza autorki, pozwolą Ci zrozumieć zasady rozpatrywania reklamacji. Spojrzysz na swoją firmę oczami jej klienta. Zrozumiesz, na czym polega nowoczesne zarządzanie w relacji z kupującymi. To pozycja obowiązkowa dla każdego przedsiębiorcy. Każdego, który chce zarabiać.

ZOBACZ>>>