
SEO w praktyce Strzelecki Artur
SEO w praktyce
Co zrobić, aby wspiąć się na szczyt wyników w Google’u i docierać do tysięcy odbiorców?
Odpowiedź na to pytanie brzmi: zbuduj witrynę, a potem ją zoptymalizuj i odpowiednio nią zarządzaj. Jeśli interesuje Cię tematyka związana z SEO, czyli optymalizacją serwisów pod kątem wyszukiwarek internetowych, i chcesz się dowiedzieć, jak robić to skutecznie, koniecznie sięgnij po tę książkę. Za publikacją stoi zespół 54 ekspertek i ekspertów, którzy w poszczególnych rozdziałach dzielą się z Tobą bogatym doświadczeniem i praktyczną wiedzą – zarówno z punktu widzenia ekspertów SEO, jak i właścicieli stron czy agencji reklamowych.
Znajdziesz tu wszechstronne informacje na temat SEO z uwzględnieniem najnowszych zmian związanych z rewolucją AI – to najbardziej aktualny poradnik z tej dziedziny, jaki jest dostępny na polskim rynku. Książka składa się z sześciu głównych sekcji, odzwierciedlających kluczowe obszary SEO:
Zasady działania wyszukiwarek – od założeń po aktualizacje
Przygotowanie strony pod kątem wymogów wyszukiwarki – zarówno on-site, jak i UX
Tworzenie treści skutecznie angażujących czytelników i służących SEO
Działania off-site: link building i świadomość marki
Najlepsze narzędzia do optymalizacji witryny
Zarządzanie projektem SEO – od inhouse po agencje marketingowe
Każde zagadnienie zostało bardzo szczegółowo omówione, a liczne ilustracje i wykresy ułatwiają zrozumienie prezentowanych treści.
Opanuj zasady SEO i wynieś swoje wyniki na szczyt!
SZUKASZ INNEJ KSIĄŻKI?
WPISZ TYTUŁ LUB AUTORA LUB TEMATYKĘ:
