Skuteczne odżywianie w treningu i sporcie Olivier Lafay

Skuteczne odzywianie w treningu i sporcie 211x300 - Skuteczne odżywianie w treningu i sporcie Olivier LafaySkuteczne odżywianie w treningu i sporcie Olivier Lafay

Dieta na masę – budowa mięśni. Dieta redukująca wagę – zrzucanie tkanki tłuszczowej. Dieta stabilizacyjna. Racjonalne odżywianie polega przede wszystkim na zaspokajaniu realnych potrzeb organizmu. Wybór produktów wynikających z troski o zdrowe odżywianie oznacza wyrzeczenie się jedzenia byle czego, byle kiedy i byle jak. Zmniejsza się gama artykułów żywnościowych, które możemy spożyć, gdyż zamiast jeść to, na co akurat mamy ochotę, uczymy się lubić to, co jest dla nas korzystne Jednak z drugiej strony zdrowie i sprawność otwierają przed nami drzwi do nowych możliwości – do osiągnięć sportowych, zawodowych i osobistych. * Całodzienne jadłospisy o wartości energetycznej od 1000 do 6000 kcal. * Do wyboru 3,4,5 lub 6 posiłków dziennie. * Kolejne jadłospisy różnią się o 200-250 kcal, pozwalając na płynne zwiększanie lub zmniejszanie spożycia kalorii. * Przepisy na konkretne dania. * Warianty kaloryczne poszczególnych dań w progresji po 100 kcal. * Programy dietetyczne zależne od indywidualnie wybranych celów.

Leave a Reply