Sprzedaz poglebiona 2.0 - Sprzedaż pogłębiona 2.0 - Piotr KolmasJak handlowac “bardziej”? Celem kazdego sprzedawcy, doradcy, konsultanta handlowego czy wlasciciela niewielkiego sklepiku jest oczywiscie sprzedaż. Wszyscy prezentuja swoje towary i uslugi w taki sposob, by przykuc uwage klientow i potencjalnych klientow, sprawic, by potrzeba zakupu stala sie nie do odparcia, i ostatecznie doprowadzic transakcje do szczesliwego finalu. Zakup, podpisanie umowy, pieniadze z reki do reki, usmiech i do widzenia. Zabawa zaczyna sie od poczatku – poszukiwanie zainteresowanego klienta, przekonywanie go do oferty itd. A gdyby tak wyrwac sie z tej sprzedazowej rutyny i sprawic, ze kazdy klient kupi u nas wiecej? Gratuluje! Wlasnie wykonales pierwszy krok ku strategii sprzedazy poglebionej 2.0! Potencjalny nabywca moze nie zdawac sobie sprawy z tego, ze gdy decyduje sie na zakup produktu A, tak naprawde potrzebuje takze B, C i D – po to, by z A wyciagnac dla siebie jak najwiecej korzysci. I wcale nie musi tego wiedziec, bo uswiadamianie potrzeb to Twoja rola. Tylko jak skutecznie sprzedac klientowi wiecej, w dodatku nienachalnie, a przy okazji zadbac o jego satysfakcje? Dowiesz sie tego wlasnie z tej ksiazki. Pod kazdym rozdzialem i podrozdzialem znajdziesz zestaw cwiczen ksztaltujacych kompetencje sprzedazy poglebionej i wyrabiajacych nawyki, ktore pozwola znacznie poprawic zarowno relacje z klientem, jak i osiagniecia sprzedazowe firmy.

Dodaj komentarz