Storytelling. Narracja w reklamie i biznesie - Storytelling. Narracja w reklamie i biznesie - Klaus Fog, Christian Budtz, Philip Munch, Stephen BlanchetteWydana przez Saatchi & Saatchi książka “Storytelling. Narracja w reklamie i biznesie” ukazuje narzędzia pozwalające na analizę potencjału marki i jej żywotności w ujęciu narracyjnym. Mechanizmy wykorzystujące naszą skłonność do pozytywnego zaangażowania w reakcji na struktury opowieści i legend utrwalonych w naszym kręgu kulturowym pomogły między innymi takim gigantom, jak Apple, Ford czy Lego wspiąć się na szczyt i na nim pozostać.

One thought on “Storytelling. Narracja w reklamie i biznesie – Klaus Fog, Christian Budtz, Philip Munch, Stephen Blanchette

  1. zakaz

    Warto uczyć się od najlepszych i od tych, którzy odnieśli sukces, bo to nie zawsze są te same firmy. Przydatna książka, jeśli ktoś prowadzi biznes i chce go rozwijać.

Leave a Reply