Sztuka usługiwania Jak być dobrym kelnerem Aldona Janasik Dorota Zarczuk

porownywarka cen ksiazek 1 1024x127 - Sztuka usługiwania Jak być dobrym kelnerem Aldona Janasik Dorota Zarczuk

Sztuka uslugiwania 207x300 - Sztuka usługiwania Jak być dobrym kelnerem Aldona Janasik Dorota ZarczukSztuka usługiwania Jak być dobrym kelnerem Aldona Janasik Dorota Zarczuk

Pierwsza książka wydana w języku polskim, poświęcona sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej. Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze – na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprzedażowych, niezbędnych do tego, by odnieść sukces w zawodzie kelnera.

Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana językiem bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania „na żywo” oraz wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej.

  • co odróżnia kelnera przeciętnego od kelnera wybitnego – cechy, postawy, umiejętności
  • kelner jako gospodarz i doradca ds. potraw
  • skuteczne narzędzia sprzedaży kelnerskiej
  • scenariusz profesjonalnej obsługi klienta
  • typologie klientów i zasady ich obsługi
  • jak radzić sobie z trudnymi klientami  i w trudnych sytuacjach
  • wskazówki dla menedżerów sali
  • praktyczne ćwiczenia i scenki do oceny
  • opinie profesjonalistów branży restauracyjnej

Korzyści z lektury tej książki odczujesz na własnej skórze i to po trzykroć. Twoi klienci wyjdą z restauracji pod wrażeniem tego, jak ich obsłużyłeś. To przełoży się na zadowolenie Twoich przełożonych, tym bardziej, że wzrost zadowolenia klientów pójdzie w parze ze wzrostem wysokości ich rachunku. Ty zaś, oprócz zebranych pochwał i satysfakcji ze świetnie wykonanej pracy, zauważysz również korzystną zmianę w wysokości po-zostawianych Ci przez klientów napiwków.

SZUKASZ INNEJ KSIĄŻKI? 

WPISZ TYTUŁ  LUB AUTORA LUB TEMATYKĘ:

 

Zostaw komentarz! Oceń książkę! Poleć ją innym czytelnikom!