Sztuka usługiwania Jak być dobrym kelnerem Aldona Janasik Dorota Zarczuk
Pierwsza książka wydana w języku polskim, poświęcona sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej. Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze – na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprzedażowych, niezbędnych do tego, by odnieść sukces w zawodzie kelnera.
Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana językiem bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania „na żywo” oraz wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej.
- co odróżnia kelnera przeciętnego od kelnera wybitnego – cechy, postawy, umiejętności
- kelner jako gospodarz i doradca ds. potraw
- skuteczne narzędzia sprzedaży kelnerskiej
- scenariusz profesjonalnej obsługi klienta
- typologie klientów i zasady ich obsługi
- jak radzić sobie z trudnymi klientami i w trudnych sytuacjach
- wskazówki dla menedżerów sali
- praktyczne ćwiczenia i scenki do oceny
- opinie profesjonalistów branży restauracyjnej
Korzyści z lektury tej książki odczujesz na własnej skórze i to po trzykroć. Twoi klienci wyjdą z restauracji pod wrażeniem tego, jak ich obsłużyłeś. To przełoży się na zadowolenie Twoich przełożonych, tym bardziej, że wzrost zadowolenia klientów pójdzie w parze ze wzrostem wysokości ich rachunku. Ty zaś, oprócz zebranych pochwał i satysfakcji ze świetnie wykonanej pracy, zauważysz również korzystną zmianę w wysokości po-zostawianych Ci przez klientów napiwków.
SZUKASZ INNEJ KSIĄŻKI?
WPISZ TYTUŁ LUB AUTORA LUB TEMATYKĘ: