umiejetnosci miekkie w pracy zdalnej - Umiejętności miękkie w pracy zdalnej - budowanie relacji i organizacja pracyUmiejętności miękkie w pracy zdalnej – budowanie relacji i organizacja pracy

Dowiedz się jak przygotować i zorganizować pracę zdalną dla siebie i swojego zespołu. Zadbaj o odpowiednią komunikację, work-life balance i zdrowe relacje w firmie.

Praca zdalna? Kierowanie zespołem? To jest kurs dla Ciebie!

Nie musisz mieć żadnego doświadczenia, aby razem  tym kursem opanować umiejętności niezbędne do pracy zdalnej, budowania relacji i organizacji pracy.

Z kursu między innymi dowiesz się:

– rozpoznawania zagrożeń i zalet pracy zdalnej

– sprawnej i efektywnej komunikacji ze współpracownikami

– utrzymywania nieformalnych relacji z zespołem, budowanych przy kawie czy podczas przerw na lunch

– dobrej organizacji dnia i zachowania równowagi między życiem zawodowym a prywatnym

– odpowiedniego przygotowania przestrzeni do pracy zdalnej

– zdrowych nawyków i dobrych praktyk wykonywania pracy z domu

– wykorzystywania umiejętności komunikacyjnych i organizacyjnych, aby efektywnie pracować w trybie zdalnym

– zarządzania zespołem pracującym zdalnie

 

ZOBACZ KURS>>>

 

Leave a Reply