You are currently viewing Wyprzedane Jak sprawić, by klienci ustawiali się do ciebie w kolejce Priestley Daniel

Wyprzedane Jak sprawić, by klienci ustawiali się do ciebie w kolejce Priestley Daniel

porownywarka cen ksiazek 1 1024x127 - Wyprzedane Jak sprawić, by klienci ustawiali się do ciebie w kolejce Priestley Daniel

Wyprzedane Jak sprawić, by klienci ustawiali się do ciebie w kolejce Priestley Daniel

Co sprawia, że niektóre firmy mają tylu klientów, że ci ustawiają się w kolejkach, podczas gdy inne nieustannie obniżają ceny, desperacko walcząc o jakiekolwiek zainteresowanie?

W książce Wyprzedane Daniel Priestley pokazuje, jak stworzyć strategię, dzięki której to klienci będą szukać ciebie – a nie odwrotnie.

Autor prezentuje podejście, które wykracza poza utarte schematy marketingowe. Zamiast kolejnych trików proponuje zmianę myślenia o tym, jak przyciągać, angażować i zatrzymywać klientów.

Z tej książki dowiesz się m.in., jak:
•    w praktyce zastosować Regułę 7-11-4 i zadbać o odpowiednią liczbę punktów styku z klientem
•    zbudować lojalną społeczność fanów twojej marki
•    organizować wydarzenia i premiery, które przyciągną uwagę i wzbudzą emocje
•    zwiększać liczbę płacących klientów, jednocześnie rezygnując z tych, którzy szukają tylko najniższej ceny
•    precyzyjnie targetować idealnych odbiorców, wykorzystując dane i nowoczesne narzędzia marketingowe
•    zachować konkurencyjność na dynamicznie zmieniającym się rynku
•    stworzyć własny zestaw zasad, który pozwoli ci czasem odmówić klientowi, wejść z nim w polemikę, a nawet sprawić, że to on będzie musiał poczekać na możliwość zakupu.

Wyprzedane to przewodnik pełen przykładów firm, które dzięki zawartej w nim strategii zyskały realną przewagę.

Jeśli masz dość walki cenowej i chcesz, by to klienci zabiegali o twoje produkty i usługi – ta książka jest dla ciebie.

Daniel Priestley  ̶  odnoszący sukcesy przedsiębiorca, zakładał i sprzedawał firmy w Australii, Singapurze i Wielkiej Brytanii. Jest współzałożycielem Dent Global, jednego z najlepszych na świecie akceleratorów biznesowych, który ma biura w Londynie, Sydney i Toronto. Każdego roku ponad pięciuset przedsiębiorców i liderów z całego świata uczestniczy w programach wspierających rozwój ich firm oferowanych przez Dent. Jest na liście dziesięciu najlepszych doradców biznesowych w Wielkiej Brytanii stworzonej przez Enterprise Nation i jednym z dwudziestu pięciu najlepszych przedsiębiorców w Londynie uhonorowanych w konkursie Smith & Williamson Power 100 Awards. Autor książek: Key Person of Influence, Entrepreneur Revolution i 24 Assets.


SZUKASZ INNEJ KSIĄŻKI? 

WPISZ TYTUŁ  LUB AUTORA LUB TEMATYKĘ:

 

Zostaw komentarz! Oceń książkę! Poleć ją innym czytelnikom!