
Zarządzanie międzynarodowe Teoria i praktyka Obłój Krzysztof Wąsowska Aleksandra
Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej. Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych badań nad najważniejszym wyzwaniem, przed którym stoją polskie firmy XXI wieku – umiędzynarodowieniem działalności.
W książce przedstawiono:
istotę i znaczenie handlu międzynarodowego
formy organizacyjne firm międzynarodowych i źródła ich siły ekonomicznej
motywy umiędzynarodowienia działalności firm
teorie firmy międzynarodowej
strategie i struktury firm międzynarodowych
zarządzanie operacyjne (łańcuch wartości firm międzynarodowych)
zarządzanie finansami w firmach międzynarodowych
Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych, badaczy umiędzynarodowienia działalności polskich firm, a także praktyków gospodarczych i menedżerów różnych szczebli zarządzania.
SZUKASZ INNEJ KSIĄŻKI?
WPISZ TYTUŁ LUB AUTORA LUB TEMATYKĘ: