You are currently viewing Badania jako podstawa projektowania User Experience Mościchowska Iga Rogoś-Turek Barbara

Badania jako podstawa projektowania User Experience Mościchowska Iga Rogoś-Turek Barbara

porownywarka cen ksiazek 1 1024x127 - Badania jako podstawa projektowania User Experience Mościchowska Iga Rogoś-Turek Barbara

Badania jako podstawa projektowania User Experience Mościchowska Iga Rogoś-Turek Barbara
Odkryj siłę badań z użytkownikami w procesie tworzenia produktów interaktywnych dzięki pierwszej polskiej publikacji, która kompleksowo przedstawia tę tematykę. Książka “Badania jako podstawa projektowania User Experience” napisana przez Iga Mościchowską i Barbarę Rogoś-Turek, doświadczone specjalistki z branży startupowej, interaktywnej i IT, otworzy przed Tobą nowe możliwości w projektowaniu i biznesie.
Zapomnij o przeczuciach i polegaj na wiedzy! Autorzy ukazują nieodłączny związek badań z użytkownikami z projektem i biznesem, prezentując jak dzięki nim możemy stworzyć intuicyjne, wartościowe i emocjonujące produkty. Ta książka to niezbędne źródło wiedzy dla managerów, badaczy i projektantów, które ułatwi im poruszanie się w tematyce badań, weryfikację rzetelności badaczy oraz pokazuje korzyści płynące z ich wykorzystania.
Czy jesteś entuzjastą badań z użytkownikami czy wręcz przeciwnikiem? Ta książka jest dla Ciebie! Jej treść rozpoczyna się od wprowadzenia do różnorodności metod badawczych, abyś mógł odpowiednio dobrać je do kontekstu swojego projektu. Autorzy prezentują 13 głównych metod, a także rzadziej spotykane warianty, przykładowe narzędzia, harmonogramy i dobre praktyki. Chcesz szybko zorientować się w metodzie? Każda z nich zawiera krótkie podsumowanie, kluczowe cechy, plusy i minusy, dobre praktyki oraz praktyczny przykład zastosowania w konkretnym projekcie.
Niezwłocznie podnieś jakość swoich projektów dzięki wiedzy zawartej w książce “Badania jako podstawa projektowania User Experience”. Niech badania staną się nieodłączną częścią Twojej organizacji, a Twoje produkty będą cieszyć klientów, generować emocje i przynosić wartość.

SZUKASZ INNEJ KSIĄŻKI? 

WPISZ TYTUŁ  LUB AUTORA LUB TEMATYKĘ:

 

Zostaw komentarz! Oceń książkę! Poleć ją innym czytelnikom!