Co sprawia, że niektóre kampanie marketingowe odnoszą tak oszałamiający sukces nawet przy niewielkim budżecie? Jak dotrzeć do milionów osób, a nie wydać na to fortuny? Damian Ryan i Calvin Jones – znani specjaliści w dziedzinie marketingu cyfrowego – przedstawiają w swojej książce 25 najbardziej udanych kampanii marketingowych przeprowadzonych za pomocą:
* interaktywnych stron internetowych,
* portali społecznościowych,
* aplikacji na smartfony,
* internetowych gier multi-player online game,
* filmów i grafik komputerowych oraz innych nowoczesnych i często niekonwencjonalnych narzędzi.
Autorzy przyjęli następujące kryteria doboru najlepszych kampanii:
zastosowanie praktycznych rozwiązań, umiejętne wykorzystanie nowych technologii, kreatywność, innowacyjność oraz skuteczność.
Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego to książka nie tylko dla specjalistów w branży marketingowej, lecz także dla szerokiego grona czytelników zainteresowanych tym tematem.
SZUKASZ INNEJ KSIĄŻKI?
WPISZ TYTUŁ LUB AUTORA LUB TEMATYKĘ: