You are currently viewing Co chce wiedzieć klient Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców Sheridan Marcus

Co chce wiedzieć klient Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców Sheridan Marcus

porownywarka cen ksiazek 1 1024x127 - Co chce wiedzieć klient Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców Sheridan Marcus

Co chce wiedzieć klient Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców Sheridan Marcus
Zrozumienie potrzeb klientów w erze cyfrowej – Marcus Sheridan
Obecnie klienci żyją w czasach, gdzie informacje są powszechnie dostępne w sieci. Według badań przeprowadzonych przez Google i Forrester, niemal 70% klientów przeprowadza ponad połowę swoich badań przed zakupem online, a nie offline. W związku z tym, to co o firmie i produkcie znajduje klient w sieci ma znacznie większy wpływ na proces sprzedaży niż to, co powie mu sprzedawca.
Marcus Sheridan, ekspert w dziedzinie inbound marketingu, skupił swoje badania na zrozumieniu klientów i pokazaniu, jak tworzyć odpowiednie treści, które wpływają na decyzje potencjalnych klientów. Zidentyfikował pięć rodzajów pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które generują większy ruch, konwersję, generowanie leadów i sprzedaż. Analizuje również tematy najczęściej wyszukiwane przez klientów (zarówno B2B, jak i B2C) podczas podejmowania decyzji zakupowych.
Książka Sheridana pozwoli Ci:
– wykorzystać nowe technologie do komunikacji z klientami w czasie rzeczywistym;
– tworzyć skuteczne treści na stronie firmowej, które przewodzą klienta przez cały proces sprzedażowy;
– samodzielnie stworzyć siedem różnych nagrań wideo, które przekładają się na wzrost sprzedaży i finalizowanie transakcji (badania sugerują, że filmy staną się w 2022 roku aż 82% aktywności konsumenckiej w internecie);
– wykorzystać potencjał insourcingu i zaangażować własny zespół w tworzenie doskonałych treści.
“Co chce wiedzieć klient?” to nie tylko książka, to rezultat pięcioletnich testów i weryfikacji hipotez w prawdziwym świecie. To inspirujące połączenie najnowszych narzędzi content marketingowych, praktycznych studiów przypadku i innowacyjnej strategii TAYA (They Ask, You Answer), która pokaże Ci, jak zdobyć zaufanie klientów poprzez odpowiedzi na ich pytania, problemy i wątpliwości.

SZUKASZ INNEJ KSIĄŻKI? 

WPISZ TYTUŁ  LUB AUTORA LUB TEMATYKĘ:

 

Zostaw komentarz! Oceń książkę! Poleć ją innym czytelnikom!