You are currently viewing KOMPENDIUM WIEDZY O MARKETINGU Bogna Pilarczyk, Henryka Mruka

KOMPENDIUM WIEDZY O MARKETINGU Bogna Pilarczyk, Henryka Mruka

porownywarka cen ksiazek 1 1024x127 - KOMPENDIUM WIEDZY O MARKETINGU Bogna Pilarczyk, Henryka Mruka

KOMPENDIUM WIEDZY O MARKETINGU Bogna Pilarczyk, Henryka Mruka

Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe.

Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.

SZUKASZ INNEJ KSIĄŻKI? 

WPISZ TYTUŁ  LUB AUTORA LUB TEMATYKĘ:

 

Zostaw komentarz! Oceń książkę! Poleć ją innym czytelnikom!