Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej Miles Young Michał Zagrodzki

porownywarka cen ksiazek 1 1024x127 - Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej Miles Young Michał Zagrodzki

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej 217x300 - Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej Miles Young Michał ZagrodzkiOgilvy o reklamie w epoce cyfrowej Miles Young Michał Zagrodzki

David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler “Ogilvy o reklamie” podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem.

Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z szumu cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują. Wszechstronna tematyka książki obejmuje następujące zagadnienia:

  • zachowanie się marki w nowym pejzażu cyfrowym,
  • znaczenie ekosystemu cyfrowego,
  • tworzenie inteligentnych treści, które angażują odbiorcę,
  • trzy pola bitwy – media społecznościowe, mobilność i ciągłość handlu,
  • zależności między markami, nastawieniem społecznym a społeczeństwem,
  • okiełznanie mocy technologii twórczych,
  • przydatność dużych zbiorów danych,
  • internet a rynki wschodzące.

SZUKASZ INNEJ KSIĄŻKI? 

WPISZ TYTUŁ  LUB AUTORA LUB TEMATYKĘ:

 

Zostaw komentarz! Oceń książkę! Poleć ją innym czytelnikom!