Co włożyć na ważną rozmowę kwalifikacyjną, a co na wesele? Czym różni się dystans intymny od osobistego czy towarzyskiego? Jakimi cechami powinien się wyróżniać dobry szef? Kiedy nie należy wręczać kwiatów? Co to jest kodeks gościa? W jaki sposób konsumować homara i z czym podawać kawior? Niejednemu z nas zapewne niełatwo bez zastanowienia odpowiedzieć na powyższe pytania. Najwyższy czas więc to zmienić, ponieważ sztuka życia, czyli opanowanie zasad poprawnego postępowania, takt oraz urok osobisty są ważnym kluczem do sukcesu! O czym doskonale wie Gisela Tautz-Wiessner. W swoim poradniku omówiła ona nader istotne kwestie dotyczące wyglądu zewnętrznego, obyczajów w miejscu pracy, pielęgnowania wzajemnych stosunków, poprawnego i efektywnego komunikowania się, organizowania spotkań i uroczystości, a nawet zachowania się przy stole, podsuwając jednocześnie różne ciekawe, proste i praktyczne pomysły. Jej Savoir-vivre w życiu zawodowym to książka adresowana do osób, które dążą do sukcesu i wiedzą, że zależy on w dużej mierze od nas samych, oraz do wszystkich zainteresowanych po prostu poznaniem dobrych manier w miejscu pracy i nie tylko. Słowem, warto do niej zajrzeć!
SZUKASZ INNEJ KSIĄŻKI?
WPISZ TYTUŁ LUB AUTORA LUB TEMATYKĘ:
Lepiej mieć tę książkę zawsze pod ręką, jeśli ktoś myśli o dobrej pracy i zrobieniu kariery.