Xamarin Tworzenie interfejsów użytkownika Steven F Daniel

Xamarin 210x300 - Xamarin Tworzenie interfejsów użytkownika	Steven F DanielXamarin Tworzenie interfejsów użytkownika Steven F Daniel

Platforma Xamarin jest wszechstronnym, nowoczesnym narzędziem do budowania aplikacji działających w wielu systemach. Pozwala na pisanie kodu w języku C# i ułatwia tworzenie niestandardowych widoków, układów i kontrolek. Interfejsy graficzne tworzone w Xamarin urzekają swoją estetyką. Platformy Xamarin i Xamarin.Forms zdobywają coraz większą popularność i właściwie stają się standardową technologią pisania oprogramowania na urządzenia mobilne.

Dzięki tej książce dowiesz się, jak zaimplementować struktury i układy interfejsu użytkownika, a także jak tworzyć własne elementy i pisać służące do ich obsługi skrypty C#. Poznasz architekturę MVVM i nauczysz się jej implementacji w swoich aplikacjach. Zrozumiesz trudniejsze zagadnienia, takie jak włączanie do aplikacji funkcji specyficznych dla danej platformy mobilnej, współpraca z usługami Microsoft Azure App, korzystanie z pakietu SDK Facebooka oraz obsługa zewnętrznych bibliotek, takich jak Razor. Dowiesz się też, jak zaimplementować kluczowe techniki wiązania danych i efektów wizualnych w interfejsach użytkownika za pomocą własnych rendererów i interfejsu API PlatformEffects.

W książce między innymi:

  • model aplikacji w postaci klas C#,
  • wzorzec MVVM i implementacja architektury zgodnej z tym wzorcem,
  • funkcje zależne od lokalizacji,
  • komponenty współpracujące z bazą SQLite,
  • testy aplikacji za pomocą narzędzi NUnit i UITest.

Oto Xamarin: funkcjonalność, elastyczność, niezależność od platformy!