Google to jedna z najbardziej rozpoznawanych marek na świecie, a nazwa tej firmy trafiła już do słowników i oprócz rzeczownikowego ma znaczenie czasownikowe, opisuje bowiem czynność wykonywaną co dzień przez miliony ludzi na całym świecie. Książka o Google skierowana jest do szerokiej publiczności i stanowi lekturę obowiązkową dla wszystkich zainteresowanych rozwojem Internetu. Siła jej polega na drobiazgowości, a także ukazaniu ludzkiej strony tego niezwykłego przedsięwzięcia, którego sukces jest ściśle związany z osobowościami założycieli: Siergieja Brina i Larry’ego Page’a. Dziś tych dwóch młodych ludzi z wizją należy do grona najbogatszych ludzi świata. Zbudowana jak opowieść biograficzna, w przystępny sposób przedstawia, jak tych dwóch absolwentów uniwersytetu krok po kroku rozwijało swój pomysł i stworzyło największe przedsięwzięcie biznesowe ostatniej dekady. Tłumaczy także, na czym polega słynna zasada „Nie czyń zła”, która przyświeca ich działaniom. Książka opatrzona jest suplementem, w którym czytelnik znajdzie m.in. rady, jak lepiej posługiwać się wyszukiwarką.
SZUKASZ INNEJ KSIĄŻKI?
WPISZ TYTUŁ LUB AUTORA LUB TEMATYKĘ:
Książkę mogą przeczytać wszyscy, nie tylko internetowi maniacy. Bo też każdy już wie co to gogle.