Przewodnik po nowoczesnych technikach promocji witryny internetowej
* Jak wyszukiwarki indeksują strony WWW?
* Co wpływa na wysoką pozycję strony w wynikach wyszukiwania?
* W jaki sposób reklamować stronę w sieci?
* Jak sprawdzać skuteczność pozycjonowania?
Współczesny internet to już nie tylko źródło informacji. To także ogromny pasaż handlowy, narzędzie marketingowe i nośnik reklamowy. Na milionach witryn WWW każdy może znaleźć dla siebie coś interesującego. Co sprawia, że wśród tak wielu stron internetowych niektóre odwiedzane są niezwykle często, a inne sporadycznie? Czynników jest wiele, ale jednym z najistotniejszych jest pozycja w wynikach wyszukiwania.
Krążący po sieci żart: „Jeśli czegoś nie ma w Google, to nie ma tego wcale” doskonale oddaje istotę sprawy — wskazuje, jak ważne jest wysokie miejsce w wyszukiwarkach. Co zrobić, aby nasza strona WWW pojawiała się na odpowiedniej pozycji?
Czytając książkę „Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie II poprawione i uzupełnione”, dowiesz się, w jaki sposób wpływać na „sposób widzenia” Twojej strony WWW przez wyszukiwarki. Nauczysz się tworzyć i modyfikować kod HTML tak, aby mechanizmy indeksujące prawidłowo rozpoznawały słowa kluczowe, poznasz metody zwiększania ruchu na stronie oraz systemy wymiany łączy. Przeczytasz o tym, jak odbywa się pozycjonowanie w wyszukiwarkach, jak pozyskiwać i analizować statystyki ruchu na stronie oraz jak wykorzystać działające w internecie mechanizmy reklamowe.
* Metody zarabiania na stronie WWW
* Zasada działania wyszukiwarki internetowej
* Projektowanie mechanizmów nawigacyjnych
* Dobór fraz i słów kluczowych
* Wykorzystanie hiperłączy
* Wybór domeny
* Systemy wymiany łączy
* Mechanizmy indeksacji witryny w wyszukiwarkach
* Śledzenie ruchu na stronie
* Reklama w wyszukiwarkach
SZUKASZ INNEJ KSIĄŻKI?
WPISZ TYTUŁ LUB AUTORA LUB TEMATYKĘ:
Masz stronę lub bloga? Must have tę książkę!