Łowca Fraz

lowca Fraz 300x71 - Łowca FrazŁowca Fraz

Jak wygląda fraza long tail, czym się charakteryzuje i „jak ją zrobić”
Jakie są zalety i wady tej strategii pozycjonowania
Na czym dokładnie polega strategia długiego ogona
Zobaczysz kilka case study tworzenia długiego ogona

Jakie są typy intencji użytkowników lądujących na Twojej stronie i co daje Ci ta informacja
Jakich słów używać, aby skierować na Twoją stronę użytkowników z konkretną intencją np. zakupu Twojego produktu
Jak liczba wyszukiwań ma się do intencji użytkowników
Pokażę Ci wykresy za pomocą, których szybko nauczysz się rozpoznawać jakie fraza niesie ze sobą intencje

Krok po kroku pokaże Ci ponad 20 sposobów na ręczne wych fraz kluczowych
Jak z Google wyciągnąć informacje o frazach kluczowych
Kogo pytań o frazy kluczowe
Jak wykorzystać społeczność…

Zobaczysz około 10 bezpłatnych narzędzi, które pomogą Ci zwiększyć liczbę znalezionych już przez Ciebie fraz
Omówię dokładniej 2 płatne narzędzia z których korzystam na co dzień
Podam Ci nazwy jeszcze 15 płatnych narzędzie wspomagających wyszukiwanie fraz

Zobaczysz jak usunąć zbędne frazy kluczowe
Jak przydzielać frazy kluczowe do odpowiednich stron
Co zrobić z frazami kluczowymi, których nie możesz nigdzie przydzielić
Jak odpowiednio posortować fraz

Poznasz 1 kluczowy element, który decyduje o tym czy fraza nadaje się czy też nie
Dowiesz się jak wyliczyć potencjalne zyski z danej frazy kluczowej dzięki czemu będziesz wiedział czy jej pozycjonowanie opłaca się

Poznasz kilkanaście elementów, na które musisz zwrócić uwagę, aby ocenić trudność konkurencji
Dowiesz się jak w kilka sekund ocenić konkurencyjność top10 wyników wyszukiwania
Zobaczysz jak za pomocą 1 drobnego skryptu ocenić optymalizację strony konkurencji
Zobaczysz strony, które od razu powiedzą Ci, że branża nie jest konkurencyjna
Oszacujesz ryzyko pozycjonowania wybranej frazy kluczowej

Krok po kroku pokażę Ci jak wdrożyć strategię długiego ogona na Twojej stronie

ZOBACZ CAŁOŚĆ>>>

Leave a Reply